Cosa hè un modulu otticu industriale?

Parechje persone ùn pò micca sapè chì i moduli ottici sò una parte indispensabile di tutte e implementazioni di cunnessione di rete. L'emergenza di un pruduttu spessu currisponde à a dumanda di u mercatu. A maiò parte di i moduli ottici chì avemu in solitu scontru ponu solu scuntrà a distribuzione di a rete di centri di dati cummerciale. Allora cumu pò a implementazione di a rete di l'industrii à grande scala scuntrà a realizazione?

Cosa hè un modulu otticu industriale?

A temperatura di u funziunamentu di u modulu otticu hè unu di i so paràmetri più impurtanti, è pò influenzà altri paràmetri di u modulu otticu. Quandu a temperatura di l'ambienti applicata da u modulu otticu cambia, u so currente di u funziunamentu è altri paràmetri anu cambiatu ancu in cunseguenza, chì affettanu a so trasmissione normale. I moduli ottici di qualità industriale sò prudutti sviluppati in risposta à stu prublema. I moduli ottichi ordinarii sò principalmente moduli ottici di qualità cummerciale, cù una temperatura di travagliu normale di 0 ~ 70 ℃; Mentre a temperatura di travagliu di i moduli ottici industriali hè di -40 ℃ ~ 85 ℃, pò travaglià in una temperatura di 85 ℃ alta è un ambiente duru sottu à zero. In più, i moduli ottici industriali deve esse cuncepitu cù cumpunenti di indurimentu di scena in termini di cumpunenti elettrici è case per assicurà a vita di serviziu di u modulu.

JHA5240D-35-53

Applicazione di u Modulu Otticu Industriale:
I moduli ottici di qualità industriale sò usati principalmente in e rete Ethernet industriale cum'è l'automatizazione industriale è di fabbrica, l'applicazioni esterne, i ferrovie è i sistemi di trasportu intelligenti, marini, petroliferi, gas naturale, minieri è altri campi cum'è cunvertitori di media di fibra ottica industriale o switch Ethernet. I moduli ottici di qualità industriale ponu scuntrà a stabilità di longa durata di Ethernet industriale in ambienti di travagliu duri.

Cumu uttene standard di qualità industriale per i moduli ottici
U standard di riferimentu principale per i moduli ottici di qualità industriale si trova in a so temperatura di u funziunamentu, cusì cumu per ottene stu standard?
1. Cumpagnia di Hardware: I chips è i laser utilizati in i moduli ottichi industriali devenu esse prudutti chì ghjunghjenu à livelli di temperatura industriale.

2. Raffreddamentu fisicu: I moduli ottici industriali anu da avè una funzione auto-cooling per scuntrà u funziunamentu stabile à alta temperatura. I moduli ottici industriali utilizanu principalmente gel di silice dissipante di calore per u rinfrescante fisicu, in modu chì u calore generatu da u laser pò esse dissipatu u più prestu pussibule.

3. Cumpensazione Temperature: Quandu u modulu otticu di qualità industriale opera in temperatura sottu-zero, per fà a so prestazione ùn esse micca affettata, deve esse compensata a temperatura per assicurà u so funziunamentu nurmale à bassa temperatura. U travagliu di a compensazione di a temperatura hè più cumplicatu, è ci vole assai tempu per i tecnichi per calculà è scrive. Questu hè ancu u mutivu principalu perchè u prezzu di l'industriali


Tempu di Postu: Settembre-07-2020